ابزار صنعتی فردوسی توليد كننده صفحه صافی های چدنی و گرانيتی مطابق با استاندارد DIN876 و دستگاه كنترل بين دو مرغك مطابق با استاندارد DIN876-1

منوی مدیریت

اخبار

نمایشگاه بین المللی صنعت ترکیه
نمایشگاه بین المللی صنعت MAKTEK ترکیه از تاریخ 20 تا 25 مهر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های استانبول TUYAP ترکیه برگزار خواهد شد . شرکت SARIGOL نیز در این نمایشگاه حضور دارد . سالن 11 غرفه 1144C

آمار بازدید



 

اينجانب علي اكبر جليلي پل سنگي متولد 1329 بعد از اتمام دوره متوسطه نظام قديم در سال 1347 با قبولي در امتحان ورودي كارخانه ماشين سازي تبريز استخدام كارخانه شدم . دوره آموزشي 28 ماهه رشته ابزار سازي را زير نظر اساتيدي از ايران و چكسلواكي سابق به پايان رسانده و در كارگاه ابزارسازي كارخانه مشغول بكار شدم .

در سال 1356 با صلاحديد اساتيد وقت جهت تكميل نمودن آموزش هاي تخصصي به كشور آلمان اعزام شده و در كارخانه FETTE مراحل توليد و عمليات حرارتي ابزارهاي HSS را گذرانده و موفق به اخذ گواهينامه آموزشي گرديدم . بعد از اتمام دوره و مراجعت به ايران در قسمت برنامه ريزي ابزار سازي و سپس بعنوان تكنولوژيست ابزار فعاليت خود را در ماشين سازي تبريز ادامه دادم .

در ادامه بعنوان ناظر فني ارشد ابزار انتخاب شده ، براي آموزش و بازديد به كارخانه هاي HELIOS و ROHM و  VDF و  SANDVIK و GUHRING و UNIVERSAL اعزام گرديدم ، سپس درمركز آموزش كارخانه SANDVIK COROMANT پس از گذراندن مراحل آموزشي موفق به اخذ ديپلم از كارخانه مذكور شدم .

 پس از گذراندن كليه مراحل تكميلي در سال 1365 بعنوان رئيس قسمت نظارت فني ابزار در كارخانه ماشين سازي تبريز منصوب شده و تا پايان كار خودم در آن كارخانه در اين سمت مشغول بكار بودم و درسال 1371 بازنشسته شدم .

در اواخر سال 1371 طي قراردادي 5 ساله با شركت الماسه ساز در پروسه نصب و راه اندازي كارخانه شركت نموده و سپس جهت ديدن آموزش هاي لازم در مورد فرآيند توليد الماس هاي تنگستن كاربايد راهي آلمان و كارخانه KENNAMETAL HERTEL شدم و آموزش هاي لازم را آنجا ديده و با مراجعت به شركت الماسه ساز و شروع بكار كارخانه تا پايان مدت قرارداد در خدمت آن شركت بودم .

پس از اتمام قراردادم با شركت الماسه ساز بصورت آزاد مشغول بكار شده و تاكنون در زمينه تهيه و فروش ابزارهاي براده برداري و اندازه گيري مشغول فعاليت مي باشم